shapka_top3.jpg

Про значення креативних ідей у рекламі

Однією з найперших цілей реклами є привернути увагу потенційного споживача. І якщо вона не досягнута, то інші функції, такі як: представлення продукту, висвітлення його вигідних сторін, формування позитивного ставлення і, як результат, спонукання до купівлі; вже не можливо реалізувати.
На сьогодні пряма та непряма реклама є частиною життя кожної людини, причому настільки звичною її частиною, що, як результат почала викликати все менше й менше інтересу чи цікавості та будь-яких емоцій. У результаті привернути  увагу стає все складніше. Навіть більше, потенційні споживачі навчилися ігнорувати та уникати нав'язливу та зазвичай дуже одноманітну рекламу – починаючи з простого ігнорування бордів вздовж дороги та закінчуючи установкою ПО, що обмежує доступ реклами до комп'ютерів та телефонів.

Таким чином, склалася досить комічна ситуація – з одного боку є споживачі реклами, які у більшості є пресичені та вже виставляють для «свого захисту» різноманітні блоки; а з іншого – рекламодавці, які знаходять все нові технічні можливості для доступу до певної цільової аудиторії. Це створює замкнене коло.

Зовсім не новим, але при цьому дуже ефективним рішенням є оригінальність/креативність підходу до реалізації рекламного продукту, а в деяких випадках, навіть наближення його до предмета мистецтва. Останні тенденції у виробництві реклами є підтвердженням цього. Досить ознайомитись з номінантами та кращими роботами в рекламній сфері за 2016 рік за версією Cannes Lions, Clio Awards, NYFestival, та ін. При цьому варто звернути увагу, що нагороди отримані не лише роботами, які реалізовані з використанням нових технологій або бюджетів гідних голлівудських блокбастерів :) , але й роботами з яскравим емоційним і соціальним забарвленням, а також оригінальним задумом і креативної реалізацією.

Одним з таких прикладів є реклама білоруських тракторів «Беларус» – відео «Кормилец», який абсолютно несподівано отримав в 2016 році нагороду у Каннах. Цей приклад доводить, що навіть дуже «простий» товар можна презентувати цікаво та гідно.

З точки зору креативності були також відзначені Saatchi&Saatchi Ukraine з їх проектом календаря для хімічного концерну BASF.  Даний проект також завоював золото в номінації F. Design of Brand & Corporate Identity в рамках 22-го Міжнародного фестивалю реклами Golden Drum . Суть ідеї полягала в тому, щоб сам календар був реальним хімічним експериментом. Календар складається з 12 колб – кількість місяців. Кожна з колб містить різнобарвний еко-склад, поступово випаровуючись рівень рідини показує число та день тижня відповідного місяця.

Про значення креативних ідей в рекламі

Існує безліч прикладів того, що креативний підхід та пошук оригінальних рішень – один з основних елементів успішного рекламного продукту. При цьому більшість таких прикладів також підтвердять, що «креативний підхід» зовсім не дорівнює «висока вартість», а навіть навпаки – він може привести до дуже високого результату найкоротшим шляхом з найменшими витратами.

<< Назад